mandag 9. desember 2013

Utplassering - Dag 1

Denne uken er jeg utplassert hos Bergersen Flis på Midtstranda.
Førsteinntrykket mitt av butikken er veldig bra, det virker som det er et hyggelig sted å jobbe og de ansatte er koselige.
Det første som skjedde idag var at jeg fikk en omvisning av hele butikken samt de to lagrene som er på Bergersen Flis. Det var interessant å se alt de hadde, og å høre om forskjellige produkter, fliser og innredninger.
Etter dette ble jeg satt i arbeid med en gang, da fikk jeg i oppgave å endre på tre forskjellige utstillinger/miljøer i butikken. Og det jeg skulle endre på var fliser på vegg og gulv. Det var litt vanskelig å finne noe som passet til det som var der fra før, fordi på to av utstillingene skulle jeg kun endre flisene på en av to vegger, og la gulvet og den andre veggen være slik det var. Mens på den siste skulle jeg endre en av to vegger og gulvet. Jeg skulle helst ikke bruke flisene som var utstilt i butikken, men finne noen fra katalogen dems.
Resten av dagen har jeg sett i kataloger og rundt om i butikken, vært med å bestilt varer til en kunde og vært med å ekspedere en kunde i kassen.

Her kommer noen bilder:-) Glemte dessverre å ta bilder av andre ting en fliser..








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar