tirsdag 10. desember 2013

Utplassering - Dag 2

I dag var andre dag på Bergersen Flis. Med en gang jeg kom i dag så fikk jeg en oppgave, jeg skulle komme med forslag til "styling" av alle miljøene i butikken. Totalt er det 31 ulike miljøer. Noen er tomme med kun fliser utstilt, mens andre har baderomsinnredning og dusj. Det er jo veldig begrenset hva man kan putte inn og gjøre på en så liten utstilling som de som er i butikken. Men jeg kom opp med noen ideer og noterte ned. Men selvfølgelig blir det jo mye likt som går igjen for mange av miljøene. Men bare det å sette inn en krakk/stol, legge noen håndkler på vasken, bruke en stor lyslykt eller bruke noen planter er jo nok til å gjøre at det ser mye freshere ut:-) Det er jo ikke så mye som skal til for å skape det "lille ekstra". 

Etter dette fikk jeg lov til å finne en ny baderomsinnredning som skal stilles ut i det ene miljøet. Det var litt vanskelig å finne noe som passet. Veggen var kun 1m og 15cm, så det var ikke så mye plass. Men jeg fant et par innredninger jeg likte godt. Så jeg prøvde å tegne det, dessverre hadde jeg ikke med meg blyanter eller farger i dag. Så det ble med kulepenn! 

Her er noen bilder fra dagen:

Skisser til baderomsinnredningen jeg skulle finne
Dansani
Villeroy & Boch
Dansani
Baderomsmøbler

Et stort utvalg av fliser











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar