torsdag 12. desember 2013

Utplassering - Dag 4

I dag har jeg for det meste ryddet. Jeg har vært med å rydde et lite kott med haugevis av kataloger. Fikk satt ut og ryddet i mange av katalogene i butikken. Også har jeg rydda ut flere varer og satt disse på plass, og printet ut prislapper/etiketter til produktene jeg satt ut. Etter dette åpnet vi en pall med "nye" fliser. Disse flisene trodde altså de ansatte at var gått ut, men de kunne jo ikke kastes så jeg stilte de ut i butikken. På slutten av dagen skrev jeg ut etiketter til tre tilbudsavarer fra Hans Grohe, og fikset etiketter til varene.

I dag fikk jeg også med meg massevis av kataloger hjem! Fikk også en genser, lue og et nøkkelknippe:-)

Viser photo.jpgViser photo.jpgViser photo.jpgViser photo.jpgViser photo.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar